Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, spiraalalbum, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD& CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit en daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden de online fotoalbums en andere fotoproducten als beste beoordeeld. Kortom, de beste prijs en kwaliteitverhouding vindt u bij FotoGoed. Niet alleen het professionele drukwerk, maar ook zeker de service worden als zeer goed ervaren

Fotogoed Reviews

    Topservice en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

    Ben sinds een jaar of 4 klant, voor zowel mijn fotoalbums als wanddecoratie producten als canvas en aluminium, ook meerdere textiel posters besteld. Stuk voor stuk prima producten voor een zeer nette en concurrerende prijs, het is wel slim om lid te worden van de maandelijkse nieuwsbrief om optimaal te profiteren van kortingen, 20% korting is op alles wel haalbaar. 1x een probleempje gehad met een album maar dat is zeer netjes opgelost, was deels ook mijn fout maar FotoGoed heeft kosteloos een vervangend exemplaar geleverd..

    Sterke punten
    service, prijs/kwaliteit

    Zwakke punten
    geen idee

    Waardeloos

    Waardeloze klantenservice die geen fouten kan toegeven. Tot 2 keer toe een slecht boek opgestuurd gekregen waarbij de foto’s niet overeen komen met het origineel. Het enige wat wordt aangeboden is het boek nogmaals terug te sturen zodat het gemeten kan worden of het allemaal wel klopt wat je zegt (met het risico dat je nog eens €15 extra moet betalen). Simpel een foto direct bij de kiosk in de Kruidvat laten afdrukken en deze klopt perfect met het origineel, maar ook dat geloven ze niet en moet doorgemeten worden.

    Hieronder verschijnt waarschijnlijk een reactie in de trant van dat ze het tot de bodem willen uitzoeken, immers meten is weten, maar dat ik geen medewerking verleen. Op ieder mailtje wordt een excuus gevonden, dus waarschijnlijk ook op deze recensie. Trap er niet in!

    Sterke punten
    Geen

    Prima combinatie van kwaliteit, prijs en service

    Op aanraden van een kennis heb ik Fotogoed eens geprobeerd ik was op zoek naar een partij die een groot album met heel veel pagina's kon aanbieden. Ik koos voor een XXL album staand (29x36cm) met 160 pagina's, toen bleek dat ik eigenlijk 188 pagina's nodig had (160 is het maximum), bleek dat tot mijn genoegen ook geen enkel probleem dit kon wel als maatwerk. Via perfecte begeleiding via telefoon en email had ik mijn China reis album compleet en kon ik dit zogenaamde Maxi album verrassend goedkoop afrekenen en bleek ik ook nog eens (werd ik op geattendeerd) gebruik te kunnen maken van een nieuwsbrief actie waarmee ik nog eens een forse korting kreeg. Na 5 dagen werd het album netjes aan de deur bezorgd. Een schitterend resultaat, prachtige afdrukken, mooie vlakke binding voorzien van een mooie omslag, al met al een fantastische herinnering aan mijn China reis van 2 maanden die ik nu steeds weer kan herbeleven.
    Dank voor dit album en alle hulp die ik mocht ontvangen

    Sterke punten
    kwaliteit, service, software en persoonlijke benadering

    Zwakke punten
    niet kunnen ontdekken wellicht is de software bij eerste gebruik wat ingewikkeld door de vele functies die er zijn

    Officiele reactie FotoGoed op Ron, man, 55 jaar, geplaatst op 15 maart 2015

    Reactie op review Ron van Bergen. In eerste instantie vernamen wij van dhr. van Bergen (Ron): a) dat de tekst op de cover was verschoven wat een fout bleek te zijn die ons verwijtbaar is. We hebben aangeboden het album terug te nemen en alsnog te voorzien van een juiste cover. b) de vermeende te donkere kleur bleek na onderzoek door een DTPer toch in de bron te zitten en daarmee ook logischerwijs in de afdruk. We hebben aangeboden om de albums terug te nemen en dit verder te onderzoeken (door te meten). Op voorgenoemde bevinding ontvingen we geen enkele reactie. Zes weken daarna ontvingen we het bericht dat 1 album dat ondertussen in de Filipijnen was beland verkleefde pagina's had gekregen (voor de duidelijkheid dit album was wat dat betreft in goede orde op het afleveradres ontvangen en ook het andere exemplaar is nog prima in orde). Een dergelijke bevinding kan volgens onze drukkerij en daarna ook verder bevestigd door Kodak alleen maar ontstaan na (langdurige)blootstelling aan bovennormale temperaturen. In onze rijke geschiedenis is iets dergelijks nog maar 1x eerder voorgekomen, dit bij een klant die een album met ook hoogglans afwerking op een erg hete dag op de hoedenplank van de auto in de volle zon had laten liggen. Dit is overigens op coulante wijze opgelost. Dhr. van Bergen is dit ook aangeboden. Kortom naar onze mening is dit het gevolg van oneigenlijk gebruik van ons product, waarbij we echter wel open staan voor een coulante regeling. Voorts hebben we ook aangeboden het album verder te willen onderzoeken om het 1 en ander ook officieel te kunnen (laten) vaststellen.

    waardeloos !

    2 boeken besteld. De duurste kwaliteit, glans, XL en platliggend. Samen ruim 300 euro. Beide boeken zijn dof van kleur en de afdruk is donker. Van 1 boek is de tekst op de cover weggevallen. Het andere boek is opgestuurd naar Azie. Het betrof een babyboek voor oma. Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde doos als Fotogoed heeft gebruikt en per luchtpost verstuurd. Bij ontvangst van het boek zaten alle bladzijden aan elkaar geplakt, kraakte het papier en zaten de bladzijdes vol met witte stippen. Natuurlijk heb ik geklaagd bij Fotogoed. Drs (?) de Boer antwoordde mij dat dit defect komt doordat het boek aan een hogere temperatuur was blootgesteld als 50 graden Celcius. Zij sturen volgens hem zelf ook vele boeken naar Oeganda maar daar gebeurd nooit iets met het boek. (??) Blijkbaar is een fotoboek naar de Filipijnen sturen onmogelijk. Dit terwijl de temperatuur daar niet hoger is als in Oeganda. Ik moet maar bij TNT gaan klagen volgens de heer de Boer. Dat doe ik niet. Ik zal de zaak voorleggen aan de kantonrechter. Conclusie: boeken dof en donker. Tekst op cover weggevallen. 1 Boek helemaal vernield na doorgestuurd te hebben. Advies: geen gebruik maken van dit bedrijf.

    Sterke punten
    geen

    Dit maakt mij zeer gelukkig

    Blij verrast was ik toen ik mijn eerst fotoboek van Fotogoed binnenkreeg.
    Ik heb al enkele boeken bij andere aanbieders gemaakt maar de kwaliteit viel vaak tegen. Nu ben ik gewoon een amateur wat fotografie betreft maar het viel mij op dat het gloss fotoboek dat ik van fotogoed ontving een echt betere afdruk is dan mijn vorige boeken.

    Sterke punten
    goede kwaliteit afdruk
    uitgebreide software
    goede handleiding

    Zwakke punten
    Lange wachttijd bij bij bellen met de helpdesk. Mail werd wel binnen een uur beantwoord.

    Super slecht!

    Maanden heb ik besteed om een fotoalbum te maken over een rondreis. Wat ben je dan TELEURGESTELD als je een boek thuis krijgt met een SCHEVE FOTO op de kaft. Meerdere pagina’s waren scheef. Als je daar een klacht over indient
    krijg je te horen dat ze mogen afwijken. Je moet er toch op kunnen vertrouwen dat je fotoboek klopt met het ontwerp!!! Daarnaast waren de kleuren erg dof. Mensen verdoe je tijd NIET. Ik heb mijn boek vergeleken met een fotoalbum van de Hema en die kleuren zijn zoveel helderder en mooier. Bij de hema kunnen ze wel alles recht bedrukken. FOTOGOED IS SLECHT

    Zwakke punten
    - Slechte kwaliteit
    - patiëntONvriendelijk, zien alleen maar cijfers in hun ogen.

    Fotogoed levert kalender van vorig jaar

    Ik heb in februari een jaarkalender besteld. Bij levering bleek deze van 2013 te zijn ipv 2014..........!!!!

    Fotogoed beantwoordt de klacht en de reclamatie met veel eigen-bult-dikke-schuld-argumenten.
    Ik had het zelf moeten zien dat het verkeerd is gegaan. Ik heb de kalender wel gecontroleerd maar alleen mijn bijdrage, niet of het het goede jaartal betrof. Ik kan er toch op vertrouwen dat zo iets essentieels niet mis mag/kan gaan. De spelfouten in het sjabloon en het juiste aantal dagen in een maand controleer ik toch ook niet???

    Als reden geven ze aan dat mijn computer bij het opstarten van het programma geen contact met internet zou hebben ge,maakt.... Dit argument is natuurlijk niet te controleren (ik heb zelden storing) en als dit al een oorzaak zou kunnen zijn wordt hiervoor niet gewaarschuwd of door de software op enige wijze gecontroleerd. Als de bestelling de deur uitgaat vind er blijkbaar ook geen controle plaats.
    De software stond van vorig jaar op mijn computer. Gedurende het proces is er steeds contact met de server. Een juiste update en/of controle achteraf is er blijkbaar niet.

    Fotogoed geeft niet toe dat er een onvolkomenheid/fout in de bestelprocedure zit en wil de kosten maar gedeeltelijk vergoeden. De houding vind ik stuitend, klantonvriendelijk en arrogant.

    Zeer slechte service en een slecht product.

    Zwakke punten
    houding
    service
    bestelprocedure fouten mogelijk

    Perfect in prijs, service en kwaliteit

    Heb na het lezen van een behoorlijk aantal goede reviews me ook gewaagt aan Fotogoed. Goede keuze, ben gegaan voor hun Budget album lijn, voor albums met meer als 80 pagina's een zeer goedkope oplossing, na een paar avondjes stoeien met de overigens uitstekende software was mijn opdracht een feit, nog even telefonisch contact gehad over een vraag over de maskers in de software wat na deskundige hulp snel opgelost werd. Na een dag of 5 plofte het album met 160 pagina's op de mat.. verbijsterd door de goede kwaliteit voor dat geld kan ik besluiten met het feit dat ze aan mij een trouwe klant hebben gewonnen. Heb veel geprobeerd, Fotogoed is net even wat beter dan de rest maar qua prijs en service een absolute winnaar..

    Sterke punten
    service, software, prijs, kwaliteit

    Zwakke punten
    Gezien de vele mogelijkheden in de software kan het voor een beginner wat moeilijk overkomen al wijzen de meeste dingen zichzelf. Tip vraag op de extra uitgebreide handleiding

    Onprofessioneel

    Koop niets bij Fotogoed B.V. Krijg je spijt van.
    Ik heb dat helaas wel gedaan. Ik heb namelijk fotoboeken besteld als onderdeel van de cadeaus voor mijn ouders, die 50 jaar getrouwd zijn. Het verhaal is langer, maar ik kort het iets in. De eerste zending had op iedere pagina zwarte strepjes De achterkant was een beetje streperig, maar niet opvallend. Verder was iedere foto te geel. Foutje in het productieproces. Kan gebeuren. Kosteloos opnieuw gemaakt. Bij de tweede zending waren de zwarte streepjes weg. De achterkant was ineens heel streperig en nog steeds was iedere foto te geel.
    Er lijkt bij fotogoed geen kwaliteitscontrole te zijn en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Mijns inziens verliep de communicatie zeer onprofessioneel.
    Een review dat ik heb geplaatst viel namelijk niet goed. Fotogoed wilde daardoor zelfs éénzijdig de overeenkomst ontbinden. Het zoeken naar een oplossing had volgens Fotogoed geen "nut" meer. Dat zegt toch iets over Fotogoed?
    Omdat ik er met Fotogoed niet uit kon komen heb ik een klacht ingediend bij Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting is er namelijk voor om dit soort problemen te helpen oplossen. De klant is tenslotte koning, toch? Niet dus.
    Het handelen van Fotogoed laat duidelijk te wensen over, maar Webshop Keurmerk hoor je er niet over.
    Ik moest foto's maken en opsturen naar Webshop Keurmerk. "Ik heb de foto's bekeken die u mij heeft gestuurd en kan mij niet vinden in uw stelling dat de kaften streperig zijn, of de foto's te geel."
    Iedereen die de boeken heeft gezien zei iets over dat het toch wel wat geel was allemaal.
    Fotogoed was bereid om de inhoud van de tweede zending in de kaften van de eerste zending te plaatsen. Fotogoed erkende dus wel de streperigheid. Webshop Keurmerk niet.
    Fotogoed blijkt slechte kwaliteit te leveren. Webshop Keurmerk blijkt waardeloos te zijn. Op hulp van hun kant hoef je als consument niet te rekenen.
    Zeer teleurstellend allemaal.
    Blijf uit de buurt van Fotogoed en zorg dat je Webshop Keurmerk nooit nodig hebt.
    Deel mijn ervaring aub met anderen waarvan je weet dat ze op zoek zijn naar een fotoboek.
    Het kan natuurlijk allemaal vlekkeloos verlopen, maar helaas is dat in mijn geval niet gebeurd. Sterker nog, Fotogoed heeft geprobeerd me onder druk te zetten en door Webshop Keurmerk voel ik me in de steek gelaten.
    Deze hele situatie heeft veel tijd en energie gekost en een hoop verbazing en frustratie opgeleverd.
    Zo jammer dit.

    Zwakke punten
    Kwaliteit, klantvriendelijkheid en communicatie.

Bezoek Fotogoed

Schrijf een review