dramatisch

Ik had een aantal bonnen via ibood gekocht na een positieve ervaring vorig jaar. In het voorjaar waren de levertijden volgens de site 5 werkdagen. Echter na twee weken stuurde ik een mail met de vraag wat er aan de hand was. Hierop kreeg ik echter geen antwoord. Toen ik belde kreeg ik een automatsch bericht dat ze vertraging hadden opgelopen.
Fijn dat ze dat zo goed communiceren. Eerst vrolijk incasseren en dan niet van je laten horen. Hoe moeilijk is het om bij de bestelling al aan te geven dat de levertijd langer is, of een automatisch mailtje te sturen naar je klanten die zitten te wachten.
De fotoboeken waren bedoeld als kado, maar die gelegenheid was allang voorbij toen de boeken uiteindelijk met maanden vertraging plotseling toch bezorgt werden. De kwaliteit was daarbovenop behoorlijk achteruit gegan sinds de vorige bestelling. De foto's hebben veel strepen eroverheen die lijken op wat je ziet als de inkt in de printer bijna op is. Verder zijn vooral in blauwe hemels de gradienten bijzonder lelijk, meer stapsgewijs dan geleidelijk van licht naar donker.
Helaas had ik ook al een bon gekocht voor september. Deze heb ik toch maar gebruikt, aangezien het al betaald was. Tot nu toe hetzelfde verhaal. Na twee weken nog altijd geen fotoboek en geen bericht van Mybks.
Conclusie: blijf ver van Mybks vandaan.

Sterke punten
geen

Zwakke punten
lange levertijd
slechte printkwaliteit
geen communicatie

Bezoek MyBKS Reviews over MyBKS

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over MyBKS
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden