Nieuwste Reviews

Foto.com - Geen levering na betaling & geen contact met d

0

Review:
Wij hebben 26 april een fotoboek bestelt en de betaling voldaan. Heden 8 mei hebben we nog steeds niets ontvangen. We proberen al enkele dagen contact met de helpdesk op te nemen maar kunnen niemand bereiken. Telefonisch krijg je een computerstem aan de lijn. Je moet je naam en mailadres achterlaten. Dit hebben we gedaan maar krijgen geen reactie terug. Ook hebben we via mail hun proberen te bereiken met onze zorgen maar ook hier krijgen we geen reactie op. Nochtans zeggen ze na max 2 dagen te antwoorden.
Jammer!
Daarvoor nooit problemen met de firma gehad. Maar blijkbaar als er problemen zijn is de firma onbereikbaar.

Zwakke punten:
geen contact mogelijk bij problemen.
Ik heb de firma voordien steeds kunnen aanbevelen maar dit kan ik nu helaas niet meer doen.

Peggy beveelt Foto.com NIET aan bij vrienden/bekenden

My Poster - Helaas!

0

Review:
Snelle levering, maar foto veel te oranje en absoluut onscherp

Gerda beveelt My Poster NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Henzoyourphotos.com - onbereikbaar, geen levering ontvangen!!

0

Review:
1 maand geleden 2 kalenders besteld en betaald. Tot op vandaag niets ontvangen! Geen reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar (nummer bestaat niet!).
BEDROG!!
NIETS BESTELLEN BIJ HENZOYOURPHOTOS!!

PrinterPix - Firma list en bedrog

0

Review:
Op 9 december heb ik twee fotokalenders besteld om er zeker van te zijn dat deze voor kerstmis bezorgd zouden worden ( let wel er moest voor 11 december besteld worden). Ee leuk cadeau voor onder de kerstboom. Op 24 december in de ochtend gebeld omdat ik nog steeds geen kalenders had ontvangen en ook geen mail met afleverdatum. Het Nederlandse nummer 020-168367 staat in verbinding met een Engels callcenter dus je krijgt een Engels sprekend persoon aan de lijn. Deze man mijn probleem uitgelegd en hij beloofde mij dat de kalenders aan het eind van de middag/ begin van de avond geleverd zouden worden. U begrijpt dit was niet het geval.
Vervolgens op 27 december opnieuw het Nederlandse nummer gebeld en daar kreeg ik de melding dat er alleen gebeld kan worden tijdens werkdagen en dat terwijl 27 december een gewone werkdag is. Dus ben ik gaan Live chatten. Na een half uur gechat te hebben werd mij beloofd dat ik binnen 2 a 3 uur gebeld zou worden door een supervisor. Ook dat gebeurde niet. Opnieuw achter de chat met uiteindelijk hetzelfde verhaal en weer geen telefoon. Waarschijnlijk klopt van dat live dus ook niets. Op 2 januari 2019 nog steeds geen kalenders of mail. DUS opnieuw gebeld en ik kreeg het volgende te horen: "Het nummer dat u heeft gebeld, wordt nu niet beantwoord. Probeer het later opnieuw." Dus opnieuw achter de chat. Je kan chatten wat je wilt maar je krijgt niet te horen wanneer je de kalenders krijgt. KORTOM: DE ENE BELOFTE NA DE ANDERE MAAR GEEN KALENDERS!

Zwakke punten:
ALLES.

Zunnebeld beveelt PrinterPix NIET aan bij vrienden/bekenden

PrinterPix - Geweldig!!

1

Review:
Ik bestel hier al mijn fotoproducten. Altijd keurig netjes.
Ik heb 1 keer een klacht gehad over een foto op leisteen. Dit werd meteen netjes opgelost en ik kreeg een nieuwe leisteen opgestuurd.
Voor mij is printerpix dus perfect en heb hele goede ervaringen met dit bedrijf!

Sterke punten:
Mooie fotoboeken.
Goede klantenservice.
Fijn foto programma.

Zwakke punten:
Het kan een paar weken duren voordat je je product in huis hebt.

Quinta beveelt PrinterPix aan bij vrienden/bekenden

Smartphoto - Eens maar niet meer

0

Review:
Heb op 14 november een bestelling geplaatst
Levertijd 3-5 dagen. Was voor ons ERG belangrijk dat we
het bestelde op woensdag 21 november zouden ontvangen. Nog een extra verzoek per mail gestuurd.
Vanmorgen was de status van het product nog steeds hetzelfde als op 15 november " aangemaakt"
Mail gestuurd en oh ze zouden het even nakijken.
Kreeg net mail dat het product nu net verstuurd is
te laat dus, baal enorm. Als ze hadden laten weten dat het langer dan een week duurde was ik elders gegaan

Zwakke punten:
Beloftes niet nakomen

Anne beveelt Smartphoto NIET aan bij vrienden/bekenden