Meer dan 10 jaar vaste klant. Nu bestel ik 2 fotoboeken ter waarde van € 135. Klacht ingediend dat kleurstelling iet juist was, tevens dat fotoboeken duur waren. Reactie van Tictac..., er is een speciale promotiepagina waar ik op had moeten klikken. Ik had een verkeerde promotie aangeklikt. Tictac reageert pas op de maa promotie met 25% korting op fotoboeken, nadat ik een klacht bij hen neerlegde. Antwoord van Tictac om slang voor 25% korting te krijgen: Jammer, doen wij niet. Promotiecode kan niet teruggedraaid worden. Nu zijn mijn fotoboeken maar liefs € 30 duurder. Dank je Tictac, dat jullie zo goed meedenken met jullie vaste klanten!!
Sterke punten Dit in ieder geval niet
Zwakke punten Niet met de klant meedenken. Klakkeloos fotoboek afdrukken en incasseren, zonder de klant aan te geven dat er een actie loopt van 25% korting
Bij de productie van de door mij bestelde agenda is enige vorm van kwaliteitscontrole waarmee het bedrijf zichzelf aanprijst ver te zoeken: afbeeldingen, die in de ringband verschoven zijn en witranden waar die niet horen. De klantenservice reageert na een maand nog altijd niet op herhaaldelijke berichten, ondanks de belofte op de website dat binnen 24 tot 48 uur gereageerd wordt. Een telefoonnummer voor contactopname onbreekt. De fotokwaliteit is op zich wel in orde.
Kleuren wijken totaal af, delen van de foto niet afgedrukt. Echt nog nooit zo een slechte kwaliteit geleverd gekregen. Dit kan echt de vuilnisbak in ! En dan ook nog met een extreem lange wachttijd !
Door een heel onduidelijke bestelpagina, krijg ik dus nu tweemaal hetzelfde fotoboek en tweemaal verzendkosten. Als je daar binnen 5 min achterkomt, kunnen ze al niks meer voor je doen zeggen ze.
Wat een waardeloze service, nooooooit meer aldi fotoservice
Zwakke punten hele slechte service
onduidelijke bestelpagina
Kortingsvoucher voor 5 fotoboeken werkt niet. Printerpix is niet telefonisch te bereiken en reageert niet op e-mails. E-mail adres op printerpix.nl klopt niet. Veel tijd besteed aan samenstellen foroboeken en die zijn nu van mijn account verdwenen.
Advies: bestel niets bij Printerpix.nl
Sterke punten Geen enkele.
Zwakke punten Leveren niet wat ze beloven en reageren niet.
In november een kalender geleverd gekregen voor 2020 met eigen foto's en datum informatie.
Nu blijken de standaard feestdagen praktisch allemaal op een verkeerde dag en dus datum vermeld te staan.
Hierover is nu al minimaal 6 keer telefonisch en mail contact geweest waarbij 3x de bewijzen zijn toegestuurd. Hier wordt verder niets meegedaan en blijkt ieder keer opnieuw niet meer aanwezig alhoewel in chats wel wordt bevestigd ontvangen te zijn.
Kortom dit is zonde van het geld en de tijd die aan dit bedrijf besteed wordt.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Niet bereikbaar, men luistert niet en lost niets op
Via Groupon vouchers gekocht
1) je moet ze apart inwisselen dus 2x verzendkosten betalen
2) 16 nov zou het opgestuurd zijn, 14 december nog steeds niets ontvangen
3) klantenservice niet bereikbaar, kreeg uiteindelijk Franstalige dame aan de lijn die me verteld over 15 min terug te bellen, waarna weer geen contact te krijgen
4) op mail met klacht, krijg ik dagen later een standaard mail die niet mijn vraag beantwoord
In less than 2 months I sent two different orders of 50 photos each and I got a womderful pictures. I am very satisfied. Thanks for your service is really super.
Fotoboek werd besteld. Code was echter onbruikbaar ! Na verschillende telefonische contacten werd meegedeeld dat er problemen waren met de codes. Een nieuw zou bezorgd worden ... Opnieuw niet bruikbaar. Opnieuw mails en telefoontjes. Om verhaal kort te maken ook gevraagde terugbetaling is er niet gekomen. Resultaat geen fotoboek en geld kwijt. SCHANDALIG !!!
Moest een fax versturen naar de andere kant van onze aardbol. Toen bleek dat de fax niet goed was aangekomen is deze nogmaals voor ons verstuurd. Super tof.
Ik heb alweer bijna twee maanden geleden een fotoboek besteld. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (meer dan vijftig euro) en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op mijn mails krijg ik geen antwoord en de telefoon wordt niet opgenomen.
Ik vond de boeken die ik eerder had besteld, mooi. Maar ik bestel niets meer en dien een klacht in bij consumentenbond.
Wij hebben 26 april een fotoboek bestelt en de betaling voldaan. Heden 8 mei hebben we nog steeds niets ontvangen. We proberen al enkele dagen contact met de helpdesk op te nemen maar kunnen niemand bereiken. Telefonisch krijg je een computerstem aan de lijn. Je moet je naam en mailadres achterlaten. Dit hebben we gedaan maar krijgen geen reactie terug. Ook hebben we via mail hun proberen te bereiken met onze zorgen maar ook hier krijgen we geen reactie op. Nochtans zeggen ze na max 2 dagen te antwoorden.
Jammer!
Daarvoor nooit problemen met de firma gehad. Maar blijkbaar als er problemen zijn is de firma onbereikbaar.
Zwakke punten geen contact mogelijk bij problemen.
Ik heb de firma voordien steeds kunnen aanbevelen maar dit kan ik nu helaas niet meer doen.
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.
Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.
Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.
Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.
Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.
Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.
Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.
Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.
Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.
Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.
Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.
Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.
Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.
Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.
Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.
Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.
Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.
Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.
Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.
Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.
Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.
Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.
Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.
Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.
Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
1 maand geleden 2 kalenders besteld en betaald. Tot op vandaag niets ontvangen! Geen reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar (nummer bestaat niet!).
BEDROG!!
NIETS BESTELLEN BIJ HENZOYOURPHOTOS!!
Op 9 december heb ik twee fotokalenders besteld om er zeker van te zijn dat deze voor kerstmis bezorgd zouden worden ( let wel er moest voor 11 december besteld worden). Ee leuk cadeau voor onder de kerstboom. Op 24 december in de ochtend gebeld omdat ik nog steeds geen kalenders had ontvangen en ook geen mail met afleverdatum. Het Nederlandse nummer 020-168367 staat in verbinding met een Engels callcenter dus je krijgt een Engels sprekend persoon aan de lijn. Deze man mijn probleem uitgelegd en hij beloofde mij dat de kalenders aan het eind van de middag/ begin van de avond geleverd zouden worden. U begrijpt dit was niet het geval.
Vervolgens op 27 december opnieuw het Nederlandse nummer gebeld en daar kreeg ik de melding dat er alleen gebeld kan worden tijdens werkdagen en dat terwijl 27 december een gewone werkdag is. Dus ben ik gaan Live chatten. Na een half uur gechat te hebben werd mij beloofd dat ik binnen 2 a 3 uur gebeld zou worden door een supervisor. Ook dat gebeurde niet. Opnieuw achter de chat met uiteindelijk hetzelfde verhaal en weer geen telefoon. Waarschijnlijk klopt van dat live dus ook niets. Op 2 januari 2019 nog steeds geen kalenders of mail. DUS opnieuw gebeld en ik kreeg het volgende te horen: "Het nummer dat u heeft gebeld, wordt nu niet beantwoord. Probeer het later opnieuw." Dus opnieuw achter de chat. Je kan chatten wat je wilt maar je krijgt niet te horen wanneer je de kalenders krijgt. KORTOM: DE ENE BELOFTE NA DE ANDERE MAAR GEEN KALENDERS!
Ik bestel hier al mijn fotoproducten. Altijd keurig netjes.
Ik heb 1 keer een klacht gehad over een foto op leisteen. Dit werd meteen netjes opgelost en ik kreeg een nieuwe leisteen opgestuurd.
Voor mij is printerpix dus perfect en heb hele goede ervaringen met dit bedrijf!
Heb op 14 november een bestelling geplaatst
Levertijd 3-5 dagen. Was voor ons ERG belangrijk dat we
het bestelde op woensdag 21 november zouden ontvangen. Nog een extra verzoek per mail gestuurd.
Vanmorgen was de status van het product nog steeds hetzelfde als op 15 november " aangemaakt"
Mail gestuurd en oh ze zouden het even nakijken.
Kreeg net mail dat het product nu net verstuurd is
te laat dus, baal enorm. Als ze hadden laten weten dat het langer dan een week duurde was ik elders gegaan
Al 15 jaar tot volle tevredenheid fotoboeken gemaakt met deze software.
Eind augustus is er zonder enige aankondiging of advies een compleet nieuwe versie gekomen. Na enig puzzelen kwam ik er uit en kon weer prachtige boeken maken. Enkele weken geleden moest er met een urgente melding een update worden geinstalleerd. Sindsdien kan het programma niet meer worden opgestart. 2 telefoontjes met de hulplijn mochten tot nu toe niet baten. Erg jammer, zal moeten overstappen naar ander programma.
Sterke punten Toen het nog werkte: redelijk gemakkelijk; mooie resultaten; qua prijs concurrerend.
Zwakke punten In de vrije vormgeving geen sjablonen beschikbaar.
Vaste klant voor Tictacphoto niet belangrijk - Review over Tic Tac Photo
Meer dan 10 jaar vaste klant. Nu bestel ik 2 fotoboeken ter waarde van € 135. Klacht ingediend dat kleurstelling iet juist was, tevens dat fotoboeken duur waren. Reactie van Tictac..., er is een speciale promotiepagina waar ik op had moeten klikken. Ik had een verkeerde promotie aangeklikt. Tictac reageert pas op de maa promotie met 25% korting op fotoboeken, nadat ik een klacht bij hen neerlegde. Antwoord van Tictac om slang voor 25% korting te krijgen: Jammer, doen wij niet. Promotiecode kan niet teruggedraaid worden. Nu zijn mijn fotoboeken maar liefs € 30 duurder. Dank je Tictac, dat jullie zo goed meedenken met jullie vaste klanten!!
Sterke punten
Dit in ieder geval niet
Zwakke punten
Niet met de klant meedenken. Klakkeloos fotoboek afdrukken en incasseren, zonder de klant aan te geven dat er een actie loopt van 25% korting
Klantenservice zwijgt - Review over Foto.com
Bij de productie van de door mij bestelde agenda is enige vorm van kwaliteitscontrole waarmee het bedrijf zichzelf aanprijst ver te zoeken: afbeeldingen, die in de ringband verschoven zijn en witranden waar die niet horen. De klantenservice reageert na een maand nog altijd niet op herhaaldelijke berichten, ondanks de belofte op de website dat binnen 24 tot 48 uur gereageerd wordt. Een telefoonnummer voor contactopname onbreekt. De fotokwaliteit is op zich wel in orde.
Laat je foto’s hier niet afdrukken ! - Review over PrinterPix
Kleuren wijken totaal af, delen van de foto niet afgedrukt. Echt nog nooit zo een slechte kwaliteit geleverd gekregen. Dit kan echt de vuilnisbak in ! En dan ook nog met een extreem lange wachttijd !
nooit meer - Review over Aldi Foto Service
Door een heel onduidelijke bestelpagina, krijg ik dus nu tweemaal hetzelfde fotoboek en tweemaal verzendkosten. Als je daar binnen 5 min achterkomt, kunnen ze al niks meer voor je doen zeggen ze. Wat een waardeloze service, nooooooit meer aldi fotoservice
Zwakke punten
hele slechte service onduidelijke bestelpagina
Mooie Foto's - Review over Aldi Foto Service
Ik heb al meerdere keren foto's besteld en met tevredenheid ontvangen. Mooie kwaliteit foto's 👍🏼 Ik ben zeer tevreden.
Sterke punten
Mooie foto's en niet duur
Zwakke punten
Geen
Kortingvouchers werken niet, bedrijf reageert nergens op - Review over PrinterPix
Kortingsvoucher voor 5 fotoboeken werkt niet. Printerpix is niet telefonisch te bereiken en reageert niet op e-mails. E-mail adres op printerpix.nl klopt niet. Veel tijd besteed aan samenstellen foroboeken en die zijn nu van mijn account verdwenen. Advies: bestel niets bij Printerpix.nl
Sterke punten
Geen enkele.
Zwakke punten
Leveren niet wat ze beloven en reageren niet.
Geen reacties op chats en mail over levering van kalender met allemaal fout feestdagen - Review over PrinterPix
In november een kalender geleverd gekregen voor 2020 met eigen foto's en datum informatie. Nu blijken de standaard feestdagen praktisch allemaal op een verkeerde dag en dus datum vermeld te staan. Hierover is nu al minimaal 6 keer telefonisch en mail contact geweest waarbij 3x de bewijzen zijn toegestuurd. Hier wordt verder niets meegedaan en blijkt ieder keer opnieuw niet meer aanwezig alhoewel in chats wel wordt bevestigd ontvangen te zijn. Kortom dit is zonde van het geld en de tijd die aan dit bedrijf besteed wordt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet bereikbaar, men luistert niet en lost niets op
Niet geleverd en geen contact te krijgen met de helpdesk. - Review over PrinterPix
Via Groupon vouchers gekocht 1) je moet ze apart inwisselen dus 2x verzendkosten betalen 2) 16 nov zou het opgestuurd zijn, 14 december nog steeds niets ontvangen 3) klantenservice niet bereikbaar, kreeg uiteindelijk Franstalige dame aan de lijn die me verteld over 15 min terug te bellen, waarna weer geen contact te krijgen 4) op mail met klacht, krijg ik dagen later een standaard mail die niet mijn vraag beantwoord
Zwakke punten
Levertijd Bereikbaarheid Klantvriendelijkheid
Cool photos - Review over Aldi Foto Service
In less than 2 months I sent two different orders of 50 photos each and I got a womderful pictures. I am very satisfied. Thanks for your service is really super.
Sterke punten
Delivery Time
BEDROG - Review over PrinterPix
Fotoboek werd besteld. Code was echter onbruikbaar ! Na verschillende telefonische contacten werd meegedeeld dat er problemen waren met de codes. Een nieuw zou bezorgd worden ... Opnieuw niet bruikbaar. Opnieuw mails en telefoontjes. Om verhaal kort te maken ook gevraagde terugbetaling is er niet gekomen. Resultaat geen fotoboek en geld kwijt. SCHANDALIG !!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
ALLES
Foto's afdrukken - Review over Aldi Foto Service
Jammer, het bestellen van foto's is voor mij te ingewikkeld!
Sterke punten
nul
waardeloos - Review over Myphotobook.nl
A3 jaarplanner verpest door deze !!!dubbel gevouwen!! te versturen
Sterke punten
geen
Zwakke punten
zie boven
Super tevreden over service Happy Copy - Review over Happy Copy
Moest een fax versturen naar de andere kant van onze aardbol. Toen bleek dat de fax niet goed was aangekomen is deze nogmaals voor ons verstuurd. Super tof.
Sterke punten
Meedenken en probleem oplossend
Wel betaald, geen boek - Review over Henzoyourphotos.com
Ik heb alweer bijna twee maanden geleden een fotoboek besteld. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (meer dan vijftig euro) en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op mijn mails krijg ik geen antwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik vond de boeken die ik eerder had besteld, mooi. Maar ik bestel niets meer en dien een klacht in bij consumentenbond.
Geen levering na betaling & geen contact met de firma mogelijk - Review over Foto.com
Wij hebben 26 april een fotoboek bestelt en de betaling voldaan. Heden 8 mei hebben we nog steeds niets ontvangen. We proberen al enkele dagen contact met de helpdesk op te nemen maar kunnen niemand bereiken. Telefonisch krijg je een computerstem aan de lijn. Je moet je naam en mailadres achterlaten. Dit hebben we gedaan maar krijgen geen reactie terug. Ook hebben we via mail hun proberen te bereiken met onze zorgen maar ook hier krijgen we geen reactie op. Nochtans zeggen ze na max 2 dagen te antwoorden. Jammer! Daarvoor nooit problemen met de firma gehad. Maar blijkbaar als er problemen zijn is de firma onbereikbaar.
Zwakke punten
geen contact mogelijk bij problemen. Ik heb de firma voordien steeds kunnen aanbevelen maar dit kan ik nu helaas niet meer doen.
Helaas! - Review over My Poster
Snelle levering, maar foto veel te oranje en absoluut onscherp
Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestelling - Review over Aldi Foto Service
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem. Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten. Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten. Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was. Ik legde me neer bij de situatie. Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien. Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren. Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen. Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen. Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestelling - Review over Aldi Foto Service
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem. Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten. Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten. Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was. Ik legde me neer bij de situatie. Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien. Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren. Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen. Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen. Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestelling - Review over Aldi Foto Service
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem. Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten. Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten. Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was. Ik legde me neer bij de situatie. Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien. Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren. Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen. Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen. Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestelling - Review over Aldi Foto Service
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet gepload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem. Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten. Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in n envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten. Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was. Ik legde me neer bij de situatie. Een paar dagen later ontving ik n envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit genformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien. Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren. Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen. Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen. Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!
onbereikbaar, geen levering ontvangen!! - Review over Henzoyourphotos.com
1 maand geleden 2 kalenders besteld en betaald. Tot op vandaag niets ontvangen! Geen reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar (nummer bestaat niet!). BEDROG!! NIETS BESTELLEN BIJ HENZOYOURPHOTOS!!
Firma list en bedrog - Review over PrinterPix
Op 9 december heb ik twee fotokalenders besteld om er zeker van te zijn dat deze voor kerstmis bezorgd zouden worden ( let wel er moest voor 11 december besteld worden). Ee leuk cadeau voor onder de kerstboom. Op 24 december in de ochtend gebeld omdat ik nog steeds geen kalenders had ontvangen en ook geen mail met afleverdatum. Het Nederlandse nummer 020-168367 staat in verbinding met een Engels callcenter dus je krijgt een Engels sprekend persoon aan de lijn. Deze man mijn probleem uitgelegd en hij beloofde mij dat de kalenders aan het eind van de middag/ begin van de avond geleverd zouden worden. U begrijpt dit was niet het geval. Vervolgens op 27 december opnieuw het Nederlandse nummer gebeld en daar kreeg ik de melding dat er alleen gebeld kan worden tijdens werkdagen en dat terwijl 27 december een gewone werkdag is. Dus ben ik gaan Live chatten. Na een half uur gechat te hebben werd mij beloofd dat ik binnen 2 a 3 uur gebeld zou worden door een supervisor. Ook dat gebeurde niet. Opnieuw achter de chat met uiteindelijk hetzelfde verhaal en weer geen telefoon. Waarschijnlijk klopt van dat live dus ook niets. Op 2 januari 2019 nog steeds geen kalenders of mail. DUS opnieuw gebeld en ik kreeg het volgende te horen: "Het nummer dat u heeft gebeld, wordt nu niet beantwoord. Probeer het later opnieuw." Dus opnieuw achter de chat. Je kan chatten wat je wilt maar je krijgt niet te horen wanneer je de kalenders krijgt. KORTOM: DE ENE BELOFTE NA DE ANDERE MAAR GEEN KALENDERS!
Zwakke punten
ALLES.
Geweldig!! - Review over PrinterPix
Ik bestel hier al mijn fotoproducten. Altijd keurig netjes. Ik heb 1 keer een klacht gehad over een foto op leisteen. Dit werd meteen netjes opgelost en ik kreeg een nieuwe leisteen opgestuurd. Voor mij is printerpix dus perfect en heb hele goede ervaringen met dit bedrijf!
Sterke punten
Mooie fotoboeken. Goede klantenservice. Fijn foto programma.
Zwakke punten
Het kan een paar weken duren voordat je je product in huis hebt.
Eens maar niet meer - Review over Smartphoto
Heb op 14 november een bestelling geplaatst Levertijd 3-5 dagen. Was voor ons ERG belangrijk dat we het bestelde op woensdag 21 november zouden ontvangen. Nog een extra verzoek per mail gestuurd. Vanmorgen was de status van het product nog steeds hetzelfde als op 15 november " aangemaakt" Mail gestuurd en oh ze zouden het even nakijken. Kreeg net mail dat het product nu net verstuurd is te laat dus, baal enorm. Als ze hadden laten weten dat het langer dan een week duurde was ik elders gegaan
Zwakke punten
Beloftes niet nakomen
Aldi fotobestelsoftware onbruikbaar na laatste update - Review over Aldi Foto Service
Al 15 jaar tot volle tevredenheid fotoboeken gemaakt met deze software. Eind augustus is er zonder enige aankondiging of advies een compleet nieuwe versie gekomen. Na enig puzzelen kwam ik er uit en kon weer prachtige boeken maken. Enkele weken geleden moest er met een urgente melding een update worden geinstalleerd. Sindsdien kan het programma niet meer worden opgestart. 2 telefoontjes met de hulplijn mochten tot nu toe niet baten. Erg jammer, zal moeten overstappen naar ander programma.
Sterke punten
Toen het nog werkte: redelijk gemakkelijk; mooie resultaten; qua prijs concurrerend.
Zwakke punten
In de vrije vormgeving geen sjablonen beschikbaar.