• In less than 2 months I sent two different orders of 50 photos each and I got a womderful pictures. I am very satisfied. Thanks for your service is really super.

    Sterke punten
    Delivery Time

    Door Rosangela op 27 oktober 2019 Reageer

  • Fotoboek werd besteld. Code was echter onbruikbaar ! Na verschillende telefonische contacten werd meegedeeld dat er problemen waren met de codes. Een nieuw zou bezorgd worden ... Opnieuw niet bruikbaar. Opnieuw mails en telefoontjes. Om verhaal kort te maken ook gevraagde terugbetaling is er niet gekomen. Resultaat geen fotoboek en geld kwijt. SCHANDALIG !!!

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    ALLES

    Door Rita op 17 oktober 2019 Reageer

  • Jammer, het bestellen van foto's is voor mij te ingewikkeld!

    Sterke punten
    nul

    Door Willem Cornelis Murre op 7 oktober 2019 Reageer

  • A3 jaarplanner verpest door deze !!!dubbel gevouwen!! te versturen

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    zie boven

    Door hallo2 op 11 september 2019 Reageer

  • Moest een fax versturen naar de andere kant van onze aardbol. Toen bleek dat de fax niet goed was aangekomen is deze nogmaals voor ons verstuurd. Super tof.

    Sterke punten
    Meedenken en probleem oplossend

    Door Anita op 16 augustus 2019 Reageer

  • Ik heb alweer bijna twee maanden geleden een fotoboek besteld. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (meer dan vijftig euro) en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op mijn mails krijg ik geen antwoord en de telefoon wordt niet opgenomen.
    Ik vond de boeken die ik eerder had besteld, mooi. Maar ik bestel niets meer en dien een klacht in bij consumentenbond.

    Door Miriam op 7 augustus 2019 Reageer (1 reactie)

  • Wij hebben 26 april een fotoboek bestelt en de betaling voldaan. Heden 8 mei hebben we nog steeds niets ontvangen. We proberen al enkele dagen contact met de helpdesk op te nemen maar kunnen niemand bereiken. Telefonisch krijg je een computerstem aan de lijn. Je moet je naam en mailadres achterlaten. Dit hebben we gedaan maar krijgen geen reactie terug. Ook hebben we via mail hun proberen te bereiken met onze zorgen maar ook hier krijgen we geen reactie op. Nochtans zeggen ze na max 2 dagen te antwoorden.
    Jammer!
    Daarvoor nooit problemen met de firma gehad. Maar blijkbaar als er problemen zijn is de firma onbereikbaar.

    Zwakke punten
    geen contact mogelijk bij problemen.
    Ik heb de firma voordien steeds kunnen aanbevelen maar dit kan ik nu helaas niet meer doen.

    Door Peggy op 8 mei 2019 Reageer

  • Snelle levering, maar foto veel te oranje en absoluut onscherp

    Door Gerda op 30 april 2019 Reageer

  • In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

    Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
    Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
    Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
    Ik legde me neer bij de situatie.

    Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

    Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

    Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

    Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

    Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

    Door Astrid van P op 17 april 2019 Reageer

  • In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

    Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
    Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
    Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
    Ik legde me neer bij de situatie.

    Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

    Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

    Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

    Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

    Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

    Door Astrid van P op 17 april 2019 Reageer

  • In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

    Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
    Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
    Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
    Ik legde me neer bij de situatie.

    Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

    Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

    Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

    Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

    Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

    Door Astrid van P op 17 april 2019 Reageer

  • In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

    Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
    Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
    Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
    Ik legde me neer bij de situatie.

    Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

    Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

    Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

    Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

    Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

    Door Astrid van P op 17 april 2019 Reageer

  • 1 maand geleden 2 kalenders besteld en betaald. Tot op vandaag niets ontvangen! Geen reactie op mails, telefonisch niet bereikbaar (nummer bestaat niet!).
    BEDROG!!
    NIETS BESTELLEN BIJ HENZOYOURPHOTOS!!

    Door Myriam op 9 januari 2019 Reageer

  • Op 9 december heb ik twee fotokalenders besteld om er zeker van te zijn dat deze voor kerstmis bezorgd zouden worden ( let wel er moest voor 11 december besteld worden). Ee leuk cadeau voor onder de kerstboom. Op 24 december in de ochtend gebeld omdat ik nog steeds geen kalenders had ontvangen en ook geen mail met afleverdatum. Het Nederlandse nummer 020-168367 staat in verbinding met een Engels callcenter dus je krijgt een Engels sprekend persoon aan de lijn. Deze man mijn probleem uitgelegd en hij beloofde mij dat de kalenders aan het eind van de middag/ begin van de avond geleverd zouden worden. U begrijpt dit was niet het geval.
    Vervolgens op 27 december opnieuw het Nederlandse nummer gebeld en daar kreeg ik de melding dat er alleen gebeld kan worden tijdens werkdagen en dat terwijl 27 december een gewone werkdag is. Dus ben ik gaan Live chatten. Na een half uur gechat te hebben werd mij beloofd dat ik binnen 2 a 3 uur gebeld zou worden door een supervisor. Ook dat gebeurde niet. Opnieuw achter de chat met uiteindelijk hetzelfde verhaal en weer geen telefoon. Waarschijnlijk klopt van dat live dus ook niets. Op 2 januari 2019 nog steeds geen kalenders of mail. DUS opnieuw gebeld en ik kreeg het volgende te horen: "Het nummer dat u heeft gebeld, wordt nu niet beantwoord. Probeer het later opnieuw." Dus opnieuw achter de chat. Je kan chatten wat je wilt maar je krijgt niet te horen wanneer je de kalenders krijgt. KORTOM: DE ENE BELOFTE NA DE ANDERE MAAR GEEN KALENDERS!

    Zwakke punten
    ALLES.

    Door Zunnebeld op 2 januari 2019 Reageer

  • Ik bestel hier al mijn fotoproducten. Altijd keurig netjes.
    Ik heb 1 keer een klacht gehad over een foto op leisteen. Dit werd meteen netjes opgelost en ik kreeg een nieuwe leisteen opgestuurd.
    Voor mij is printerpix dus perfect en heb hele goede ervaringen met dit bedrijf!

    Sterke punten
    Mooie fotoboeken.
    Goede klantenservice.
    Fijn foto programma.

    Zwakke punten
    Het kan een paar weken duren voordat je je product in huis hebt.

    Door Quinta op 2 december 2018 Reageer (1 reactie)

  • Heb op 14 november een bestelling geplaatst
    Levertijd 3-5 dagen. Was voor ons ERG belangrijk dat we
    het bestelde op woensdag 21 november zouden ontvangen. Nog een extra verzoek per mail gestuurd.
    Vanmorgen was de status van het product nog steeds hetzelfde als op 15 november " aangemaakt"
    Mail gestuurd en oh ze zouden het even nakijken.
    Kreeg net mail dat het product nu net verstuurd is
    te laat dus, baal enorm. Als ze hadden laten weten dat het langer dan een week duurde was ik elders gegaan

    Zwakke punten
    Beloftes niet nakomen

    Door Anne op 21 november 2018 Reageer

  • Al 15 jaar tot volle tevredenheid fotoboeken gemaakt met deze software.
    Eind augustus is er zonder enige aankondiging of advies een compleet nieuwe versie gekomen. Na enig puzzelen kwam ik er uit en kon weer prachtige boeken maken. Enkele weken geleden moest er met een urgente melding een update worden geinstalleerd. Sindsdien kan het programma niet meer worden opgestart. 2 telefoontjes met de hulplijn mochten tot nu toe niet baten. Erg jammer, zal moeten overstappen naar ander programma.

    Sterke punten
    Toen het nog werkte: redelijk gemakkelijk; mooie resultaten; qua prijs concurrerend.

    Zwakke punten
    In de vrije vormgeving geen sjablonen beschikbaar.

    Door Bob Borger op 21 november 2018 Reageer

  • Zeer slecht. Nooit meer Printerpix.

    Bestelling geplaatst op 02-07-2018. Nooit iets ontvangen. Helpdesek in India en paketen worden uit Engeland gestuurd. Post is niet traceerbaar terwijl ik 7 euro afleverings kosten heb gestuurd. Urenlang met de helpdesk gesproken en ook urenlang gewacht op iemand van de helpdesk te kunnen spreken. Meerdere keren vrag gekregen om mijn adres te verifieren.
    Gemaakte afspraken zijn nooit nagekomen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles is zwak

    Door Drago op 31 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Hardcover album besteld met tekst op de rug. In de editor keurig de tekst in het midden. Deze is op het album dusdanig verschoven dat meer dan de helft van de letters op de achterkant van het album terecht gekomen is. Uiteraard heb ik contact gezocht en gevraagd voor een oplossing. Het excuus is dat zij een tolerantie hanteren van 3 mm, iets wat begrijpelijk is omdat je ook rekening moet houden met de nauwkeurigheid van de apparatuur waar ze mee werken. Echter is mijn tekst ruim 6 mm verschoven. Ik heb ze hierop gewezen aan de hand van een foto met liniaal naast de tekst. Zij geven niet thuis! Schandalig. Nooit meer myphotobook voor mij, volgende keer bestel ik ergens anders.

    Sterke punten
    Levering was goed

    Zwakke punten
    Boek komt niet overeen met beeld in de editor, afwijking is veel te groot

    Door M Geers op 25 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bestelling van 35 fotoboeken gedaan. Helaas niet op tijd geleverd. 34 boeken lagen klaar bij het bedrijf 1 boek moest over door een productie fout. Onbegrijpelijk dat Smartphote weigerde om de 34 boeken op te sturen en de laatste na te zenden. Wel vreemd voor een bedrijf wat snelle levertijd oals 1 van de speerpunten op de site heeft staan. Geen enkele medewerking van de klantenservice om te zorgen dat de kinderen hun boek toch nog op tijd zouden krijgen.

    Sterke punten
    Nog niets ontvangen dus geen idee

    Zwakke punten
    Te late levertijd. Geen enkele medewerking van de klantenservice.

    Door Truus op 13 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • De grouponcode voor een fotoalbum werkt niet. Meerdere malen contact gehad met het bedrijf. Ze zeggen dan dat ze de code hebben gereset en dat deze binnen 24-48 uur zou moeten werken. Dit hebben ze drie keer gedaan maar zonder resultaat. Nu reageerd Printerpix helemaal niet meer op emails en Groupon doet hier ook niets aan. Laatste keer voor mij Printerpix en laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van groupon.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Anoniem op 26 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • In de kop van de Home-pagina van de Fotofabriek: Actie 20% korting op hardcover fotoboeken. Nog 7 dagen.
    Dus ik maakte een hardcover fotoboek t.w.v. € 44,99 Na nogal wat uurtjes werk, het fotoboek ingezonden. Men beloofde dat de korting op het einde verrekend zou worden.
    Dus niet want het betrof een boek met losse bladen. Daarvoor gold dit niet. Maar dat staat niet in de kop. Via de chat verwees men mij vervolgens door naar al hun kleine lettertjes. Net alsof je die leest. Het boek toch maar besteld. Anders zit ik weer een avond met nogal wat uurtjes.

    Sterke punten
    Nette chat

    Zwakke punten
    Slechte home pagina. Veel beloven om klanten te trekken en dan van het gebodene afzien. En mensen gaan een fotoboek niet ergens anders opnieuw maken.

    Door Han Seijger op 24 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik wacht al vanaf 9 augustus op mijn trouwfoto's die ik vergroot heb laten afdrukken om aan mijn moeder te geven voor haar verjaardag.
    Ik had gehoopt zoals op hun site staat vermeld na 3 a 4 dagen te hebben.
    Ze zijn moeilijk te bereiken.
    Ik had gedacht dat het een Nederlands bedrijf was maar alles gaat via Brussel.
    Telefoon nummer is ook in Brussel waar ze je alleen in het Frans antwoorden zeer lastig als je deze taal niet kent.
    Uiteindelijk kunnen chatten en aangegeven dat mijn status nog niet aangepast is op verzenden.
    Antwoord van hun is dat in België vandaag een feestdag is dus dat ze vandaag niet werken.
    Nu maar hopen dat het komende vrijdag bezorgd wordt bij mijn moeder een verlaat cadeau.
    Wat ik jammer en een teleurstelling vind ik heb er gelijk voor betaald want creditcard gebruik ik niet.

    Sterke punten
    Heb ik niet

    Zwakke punten
    Bestelling duurt langer dan gezegd.Slechte service en bereik als je hier achter aangaat.
    Telefoon hoort ook in Nederland Schiedam waar ze zitten te zijn en in Nederlands gecommuniceerd te worden ipv Frans.
    Ik bestel geen 2e x meer.

    Door GF op 15 augustus 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik las veel slechte recensies,maar mijn boek is geweldig geworden!Ik had een groupon van een leren boek van 100 paginas en ben zeer treveden.Ik had geen moeite met het programma...

    Sterke punten
    goedkoop een mooi boek en de bestelling was na 8 dagen binnen!

    Door kirsten op 12 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Fraai uitgevoerd, mooie glans afwerking.
    Goed ingebonden.
    Geleverd volgens de verwachting, binnen twee weken.

    Sterke punten
    Nieuw boek ontvangen zonder bijkomende kosten nadat gebleken was dat de bladvolgorde niet klopte.
    Prima communicatie (in het engels) met helpdesk over een technische vraag.

    Zwakke punten
    Geen

    Door JJ de Vries op 17 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


FotoPrintshops.nl

Op FotoPrintshops.nl lees je reviews over alle online fotoprintshops van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw online fotoprint ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!