Meer dan 10 jaar vaste klant. Nu bestel ik 2 fotoboeken ter waarde van ⬠135. Klacht ingediend dat kleurstelling iet juist was, tevens dat fotoboeken duur waren. Reactie van Tictac..., er is een speciale promotiepagina waar ik op had moeten klikken. Ik had een verkeerde promotie aangeklikt. Tictac reageert pas op de maa promotie met 25% korting op fotoboeken, nadat ik een klacht bij hen neerlegde. Antwoord van Tictac om slang voor 25% korting te krijgen: Jammer, doen wij niet. Promotiecode kan niet teruggedraaid worden. Nu zijn mijn fotoboeken maar liefs ⬠30 duurder. Dank je Tictac, dat jullie zo goed meedenken met jullie vaste klanten!!
Sterke punten Dit in ieder geval niet
Zwakke punten Niet met de klant meedenken. Klakkeloos fotoboek afdrukken en incasseren, zonder de klant aan te geven dat er een actie loopt van 25% korting
Via een cadeaubon in Vivabox liet ik een medium premium fotoboek aanmaken bij tictac photo. Zij stuurden me per email een tegoedcode én de melding: 'levering naar adressen in België is gratis'. Ik maak dus mijn fotoboek aan en kies geen enkele optie. Uit de factuur bij bestelling blijkt dan ook dat de kostprijs voor aanmaak van het boek 0 euro is. Doch dan staat er plots 5 euro verzendingskosten bij, waarvan ik er nog 2,5 moet betalen aangezien de cadeaubon voor een bepaald bedrag staat. Je kan meerdere opties kiezen voor de levering (oa zelf gaan afhalen in Brussel (kosteloos), of zelf afhalen in een krantenwinkel (ong. 5 euro) of per post aan huis laten leveren (ong. 10 euro). Ik betaalde de 2,5 euro online tijdens de bestelling en stuurde vervolgens een email naar tictac photo (met kopie van hun email waarin staat: gratis levering aan huis). Ze antwoorden met 2 zinnen in onverstaanbaar Nederlands (wellicht door google translate omgezet). Dus stuurde ik een tweede email voor meer toelichting. Deze keer was het Nederlands wat beter verstaanbaar, doch het komt erop neer dat ik zogezegd zou gekozen hebben voor 'duurder zijdepapier', wat helemaal niet waar is. De afrekening die ik zag vermeldde duidelijk 'fotoboek = 0 euro'. En daarbij kwamen dan de verzendkosten. Ze blijven blijkbaar doof aan één oor wat betreft de verzendkosten, die volgens hun eerste email '100% gratis zijn'. Nu heb ik er voor betaald én mag ik me verplaatsen om het fotoboek te gaan afhalen als het klaar is. Tussen bestelling en vandaag zijn ondertussen 11 dagen verlopen, en mijn account op hun website vermeldt dat 'mijn bestelling nog niet is afgewerkt'... Kortom: ik ben allesbehalve tevreden over deze gang van zaken (de kwaliteit valt nog af te wachten). Ik heb veel ervaring met andere fotoboekaanbieders (Albelli, Cewe, Photobox, ...) en die steken er allemaal boven uit (levering aan huis na 5 dagen; vriendelijke klantendienst bij probleem (ze bieden zelfs: 'niet tevreden geld terug' of 'nieuwe tegoedbon aan').
Sterke punten Geen.
Zwakke punten Klantendienst spreekt geen behoorlijk Nederlands en is onbehulpzaam en misleidend.
Erg lange levertijd.
Vaste klant voor Tictacphoto niet belangrijk
Meer dan 10 jaar vaste klant. Nu bestel ik 2 fotoboeken ter waarde van ⬠135. Klacht ingediend dat kleurstelling iet juist was, tevens dat fotoboeken duur waren. Reactie van Tictac..., er is een speciale promotiepagina waar ik op had moeten klikken. Ik had een verkeerde promotie aangeklikt. Tictac reageert pas op de maa promotie met 25% korting op fotoboeken, nadat ik een klacht bij hen neerlegde. Antwoord van Tictac om slang voor 25% korting te krijgen: Jammer, doen wij niet. Promotiecode kan niet teruggedraaid worden. Nu zijn mijn fotoboeken maar liefs ⬠30 duurder. Dank je Tictac, dat jullie zo goed meedenken met jullie vaste klanten!!
Sterke punten
Dit in ieder geval niet
Zwakke punten
Niet met de klant meedenken. Klakkeloos fotoboek afdrukken en incasseren, zonder de klant aan te geven dat er een actie loopt van 25% korting
Bedrieglijk en erg lange levertijd
Via een cadeaubon in Vivabox liet ik een medium premium fotoboek aanmaken bij tictac photo. Zij stuurden me per email een tegoedcode én de melding: 'levering naar adressen in België is gratis'. Ik maak dus mijn fotoboek aan en kies geen enkele optie. Uit de factuur bij bestelling blijkt dan ook dat de kostprijs voor aanmaak van het boek 0 euro is. Doch dan staat er plots 5 euro verzendingskosten bij, waarvan ik er nog 2,5 moet betalen aangezien de cadeaubon voor een bepaald bedrag staat. Je kan meerdere opties kiezen voor de levering (oa zelf gaan afhalen in Brussel (kosteloos), of zelf afhalen in een krantenwinkel (ong. 5 euro) of per post aan huis laten leveren (ong. 10 euro). Ik betaalde de 2,5 euro online tijdens de bestelling en stuurde vervolgens een email naar tictac photo (met kopie van hun email waarin staat: gratis levering aan huis). Ze antwoorden met 2 zinnen in onverstaanbaar Nederlands (wellicht door google translate omgezet). Dus stuurde ik een tweede email voor meer toelichting. Deze keer was het Nederlands wat beter verstaanbaar, doch het komt erop neer dat ik zogezegd zou gekozen hebben voor 'duurder zijdepapier', wat helemaal niet waar is. De afrekening die ik zag vermeldde duidelijk 'fotoboek = 0 euro'. En daarbij kwamen dan de verzendkosten. Ze blijven blijkbaar doof aan één oor wat betreft de verzendkosten, die volgens hun eerste email '100% gratis zijn'. Nu heb ik er voor betaald én mag ik me verplaatsen om het fotoboek te gaan afhalen als het klaar is. Tussen bestelling en vandaag zijn ondertussen 11 dagen verlopen, en mijn account op hun website vermeldt dat 'mijn bestelling nog niet is afgewerkt'... Kortom: ik ben allesbehalve tevreden over deze gang van zaken (de kwaliteit valt nog af te wachten). Ik heb veel ervaring met andere fotoboekaanbieders (Albelli, Cewe, Photobox, ...) en die steken er allemaal boven uit (levering aan huis na 5 dagen; vriendelijke klantendienst bij probleem (ze bieden zelfs: 'niet tevreden geld terug' of 'nieuwe tegoedbon aan').
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Klantendienst spreekt geen behoorlijk Nederlands en is onbehulpzaam en misleidend.
Erg lange levertijd.