Aldi Foto Service - 11 Reviews

Last updated: 28 maart 2019
Aldi Foto Service Logo

15.4% aanbevolen, 11 Reviews

  1. Aldi Foto Service
  2. Aldi Foto Service Reviews
  3. Schrijf ook een review over Aldi Foto Service

Niet tevreden over Aldi Foto Service? Probeer dan eens Pixmania.

Aldi Foto Service

Aldi Foto Service: uw digitale foto's op premium fotopapier.

Foto op Hout

Aldi Foto Service Details

Hits: 795

URL: http://www.aldifoto.nl/

Categorieën: Fotoprintshops

Reviews: 11


Aldi Foto Service reviews (15):

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Oneerlijkheid en onredelijkheid in fout bij bestel

0

Review:
In januari 2019 wilde ik een klein aantal foto's laten afdrukken met Aldi fotoservice. Ik kreeg een error, de foto's zouden niet geüpload zijn. Meteen daarna probeerde ik het nog eens: dezelfde set foto's loadde ik 'up'. Tot mijn verbazing stond de eerste bestelling, waarvoor ik een error kreeg, wel degelijk in het systeem.

Ik stuurde meteen een mail naar Aldi: zouden zij de eerste (of de tweede, ook prima) bestelling misschien kunnen cancellen. Door een fout in hun systeem zou ik nu twee enveloppen krijgen met identieke foto's, daar zat ik zowel fysiek als financieel niet op te wachten.
Ik kreeg een mail terug: de foto's zouden niet meer uit het systeem gehaald kunnen worden, ze moesten gedrukt worden. Ik mailde terug: zouden de twee bestellingen dan wel in één envelop gestoken kunnen worden, dat scheelde mij weer portokosten.
Ook daarop antwoordde Aldi dat dit niet mogelijk was.
Ik legde me neer bij de situatie.

Een paar dagen later ontving ik één envelop met foto's, met een rekening van 4.24. Ik heb deze meteen betaald. De tweede envelop (de bestelling die slechts enkele minuten later is gemaakt na de 'error') ontving ik nooit. Ik ging ervan uit dat de Aldi toch coulant was en de tweede bestelling had gecanceld. Uiteraard heb ik nooit geïnformeerd naar deze tweede bestelling: ik zit niet te wachten op foto's die ik direct daarna in de papierbak zou gooien.

Eind goed, al goed, zou je denken. Tot april 2019: toen ontving ik ineens een mail waarin mij werd gevraagd direct de 4,24 te betalen (dit gaat dus over bestelling 2, die nooit is aangekomen). Ik heb meteen gereageerd en aangegeven dat ik het prima vind om de tweede 4,24 te betalen, maar dat ik dan wel foto's voor mijn geld wil. Niet dat ik iets met die foto's ga doen, maar ik vin het onredelijk om 4,24 uit te geven voor een error in de Aldi software. Aldi zou dan nog winst gaan maken op errors. Dat kan toch niet het geval zijn: geen foto's printen en wel geld incasseren.

Ik kreeg een mail terug met de volgende mededeling: helaas hebben we nooit vernomen dat een bestelling niet is geleverd. Helaas is het ook niet mogelijk om deze alsnog na te sturen.

Wat een onredelijkheid: natuurlijk hebben ze nooit vernomen dat de bestelling niet is geleverd: ik heb namelijk zelf gevraagd de bestelling te cancellen. Aanvankelijk schreef ik nog: geheel in stijl schrijf ik: het is helaas niet mogelijk het geld alsnog na te sturen.

Ik denk erover het geld toch maar over te maken, om eventuele deurwaarderskosten te ontlopen. Een tip: bestel nooit je foto's bij Aldi. De kwaliteit is ok, maar als het fout gaat, dan krijg je een partij onredelijkheid over je heen die niet te 'filmen' is!

Astrid van P beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Aldi fotobestelsoftware onbruikbaar na laatste upd

0

Review:
Al 15 jaar tot volle tevredenheid fotoboeken gemaakt met deze software.
Eind augustus is er zonder enige aankondiging of advies een compleet nieuwe versie gekomen. Na enig puzzelen kwam ik er uit en kon weer prachtige boeken maken. Enkele weken geleden moest er met een urgente melding een update worden geinstalleerd. Sindsdien kan het programma niet meer worden opgestart. 2 telefoontjes met de hulplijn mochten tot nu toe niet baten. Erg jammer, zal moeten overstappen naar ander programma.

Sterke punten:
Toen het nog werkte: redelijk gemakkelijk; mooie resultaten; qua prijs concurrerend.

Zwakke punten:
In de vrije vormgeving geen sjablonen beschikbaar.

Bob Borger beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Aldi fotoservice: HOPELOOS

0

Review:
11-01-2018 foto's besteld en betaald. Na een week nog geen foto's. Na een telefoontje (€ 1.-- + kosten) : hadden geen bestelling ontvangen! Maar wel de betaling! Héél raar! Want je kan niet betalen zónder bestelling!!
Had beter moeten weten want het was niet de eerste keer.
Nu mijn betaling nog terug zien te krijgen.
ALDI FOTOSERVICE...NÓÓÓÓIT MEER!!!

Sterke punten:
GEEN

Zwakke punten:
GEEN SERVICE!!

C. Buskermol beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - Zeer slechte service

0

Review:
Simpele afdruk van een paar foto's duurt nu al 11/2 week en nog steeds niets ontvangen. Klagen per mail kan pas na 14 dagen na mail van Aldi dat foto' s zijn verzonden. Niet eerste zeer slechte ervaring.Een paar Posters afleveren heeft 2 1/2 3 maand geduurd. Ga nooit in zee met Aldi fotoservice. Woord Klantvriendelijkheid kent men niet.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zeer lange levertijd. Slechte service.

W van Lamm beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - 2x betaalt door site fout? Bewijs het maar!

0

Review:
Door een fout op de Aldifoto site, heb ik 2x moeten betalen om mijn product te krijgen. (Dezelfde fout is mijn eerder overkomen, maar toen hebben ze me gewoon terug betaald.)
Ik krijg een 'je liegt' mail, waarin ze inzicht in mijn bankrekening eisen om te bewijzen dat ik 2x betaald heb, terwijl zij dat prima via hun eigen administratie kunnen. (Hebben ze de vorige keer ook gedaan.)

Sterke punten:
NVT

Zwakke punten:
Klanten behandelen als dieven.

Richard beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - levering onjuist formaat

0

Review:
Aldi -fotoservice levert foto's in een CIRCA- formaat wat inhoudt dat als je foto's bestelt in formaat 9x13 je formaat 8.8x11,5 krijgt. Dit is in deze maat een groot verschil. Landschappen en gebouwen komen niet tot hun recht.De Aldi- fotoservive trekt zich van herhaalde klachten niets aan. Hun argument: je bent het zelf schuld, je hebt onze "perfecte"site niet goed ingevuld.
Aldi is niet aangesloten bij de Geschillencommissie.
Dus als klant kun je geen enkele kant op.Mijn advies is dus : ook al is Aldi goedkoop, kies er niet voor! Aldi werkt samen met CEWE.Hier zijn veel fotoservices van andere winkelketens bijaangesloten. Opgelet dus.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
waardeloze service

Jeannie beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Aldi Foto Service - slechte service

0

Review:
wou een foto afdrukken op 40x50 (ongeveer)
ik heb een foto geplaats aangepast op 3:4 die je online kon doen, het gaf netjes 40.4x50.8 dus moet ik zelf een klein stukje er afsnijden.

de foto kreeg ik 40x40
meteen gemaild dat er een fout is, nu 2 weken veder en tig mails veder word alles van tafel afgeschoven.

het lag aan de foto??
ze kunnen geen foto op 3:4 afdrukken..

waarom is er een optie op de site dat het wel kan?

2e
verzendkosten..
ik had meerdere foto's
ik moest 1.99 voor foto's
en 3.75 voor posters betalen.
geen probleem, maar....
ik kreeg alles in 1 doos geleverd, ja je leest het goed 1 doos. ben gewoon genaaid.

mijn advies?
als je geen service wil,
bestel vooral bij Aldi foto,

Sterke punten:
begeren van problemen

Zwakke punten:
te veel

michel beveelt Aldi Foto Service NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Aldi Foto Service

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers


Ja, ik zou Aldi Foto Service aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Aldi Foto Service aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Aldi Foto Service


Home » Fotoprintshops » Aldi Foto Service