Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, spiraalalbum, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD& CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit en daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden de online fotoalbums en andere fotoproducten als beste beoordeeld. Kortom, de beste prijs en kwaliteitverhouding vindt u bij FotoGoed. Niet alleen het professionele drukwerk, maar ook zeker de service worden als zeer goed ervaren

Fotogoed Reviews

    Waardeloos

    Waardeloze klantenservice die geen fouten kan toegeven. Tot 2 keer toe een slecht boek opgestuurd gekregen waarbij de foto’s niet overeen komen met het origineel. Het enige wat wordt aangeboden is het boek nogmaals terug te sturen zodat het gemeten kan worden of het allemaal wel klopt wat je zegt (met het risico dat je nog eens €15 extra moet betalen). Simpel een foto direct bij de kiosk in de Kruidvat laten afdrukken en deze klopt perfect met het origineel, maar ook dat geloven ze niet en moet doorgemeten worden.

    Hieronder verschijnt waarschijnlijk een reactie in de trant van dat ze het tot de bodem willen uitzoeken, immers meten is weten, maar dat ik geen medewerking verleen. Op ieder mailtje wordt een excuus gevonden, dus waarschijnlijk ook op deze recensie. Trap er niet in!

    Sterke punten
    Geen

    waardeloos !

    2 boeken besteld. De duurste kwaliteit, glans, XL en platliggend. Samen ruim 300 euro. Beide boeken zijn dof van kleur en de afdruk is donker. Van 1 boek is de tekst op de cover weggevallen. Het andere boek is opgestuurd naar Azie. Het betrof een babyboek voor oma. Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde doos als Fotogoed heeft gebruikt en per luchtpost verstuurd. Bij ontvangst van het boek zaten alle bladzijden aan elkaar geplakt, kraakte het papier en zaten de bladzijdes vol met witte stippen. Natuurlijk heb ik geklaagd bij Fotogoed. Drs (?) de Boer antwoordde mij dat dit defect komt doordat het boek aan een hogere temperatuur was blootgesteld als 50 graden Celcius. Zij sturen volgens hem zelf ook vele boeken naar Oeganda maar daar gebeurd nooit iets met het boek. (??) Blijkbaar is een fotoboek naar de Filipijnen sturen onmogelijk. Dit terwijl de temperatuur daar niet hoger is als in Oeganda. Ik moet maar bij TNT gaan klagen volgens de heer de Boer. Dat doe ik niet. Ik zal de zaak voorleggen aan de kantonrechter. Conclusie: boeken dof en donker. Tekst op cover weggevallen. 1 Boek helemaal vernield na doorgestuurd te hebben. Advies: geen gebruik maken van dit bedrijf.

    Sterke punten
    geen

    Super slecht!

    Maanden heb ik besteed om een fotoalbum te maken over een rondreis. Wat ben je dan TELEURGESTELD als je een boek thuis krijgt met een SCHEVE FOTO op de kaft. Meerdere pagina’s waren scheef. Als je daar een klacht over indient
    krijg je te horen dat ze mogen afwijken. Je moet er toch op kunnen vertrouwen dat je fotoboek klopt met het ontwerp!!! Daarnaast waren de kleuren erg dof. Mensen verdoe je tijd NIET. Ik heb mijn boek vergeleken met een fotoalbum van de Hema en die kleuren zijn zoveel helderder en mooier. Bij de hema kunnen ze wel alles recht bedrukken. FOTOGOED IS SLECHT

    Zwakke punten
    - Slechte kwaliteit
    - patiëntONvriendelijk, zien alleen maar cijfers in hun ogen.

    Fotogoed levert kalender van vorig jaar

    Ik heb in februari een jaarkalender besteld. Bij levering bleek deze van 2013 te zijn ipv 2014..........!!!!

    Fotogoed beantwoordt de klacht en de reclamatie met veel eigen-bult-dikke-schuld-argumenten.
    Ik had het zelf moeten zien dat het verkeerd is gegaan. Ik heb de kalender wel gecontroleerd maar alleen mijn bijdrage, niet of het het goede jaartal betrof. Ik kan er toch op vertrouwen dat zo iets essentieels niet mis mag/kan gaan. De spelfouten in het sjabloon en het juiste aantal dagen in een maand controleer ik toch ook niet???

    Als reden geven ze aan dat mijn computer bij het opstarten van het programma geen contact met internet zou hebben ge,maakt.... Dit argument is natuurlijk niet te controleren (ik heb zelden storing) en als dit al een oorzaak zou kunnen zijn wordt hiervoor niet gewaarschuwd of door de software op enige wijze gecontroleerd. Als de bestelling de deur uitgaat vind er blijkbaar ook geen controle plaats.
    De software stond van vorig jaar op mijn computer. Gedurende het proces is er steeds contact met de server. Een juiste update en/of controle achteraf is er blijkbaar niet.

    Fotogoed geeft niet toe dat er een onvolkomenheid/fout in de bestelprocedure zit en wil de kosten maar gedeeltelijk vergoeden. De houding vind ik stuitend, klantonvriendelijk en arrogant.

    Zeer slechte service en een slecht product.

    Zwakke punten
    houding
    service
    bestelprocedure fouten mogelijk

    Onprofessioneel

    Koop niets bij Fotogoed B.V. Krijg je spijt van.
    Ik heb dat helaas wel gedaan. Ik heb namelijk fotoboeken besteld als onderdeel van de cadeaus voor mijn ouders, die 50 jaar getrouwd zijn. Het verhaal is langer, maar ik kort het iets in. De eerste zending had op iedere pagina zwarte strepjes De achterkant was een beetje streperig, maar niet opvallend. Verder was iedere foto te geel. Foutje in het productieproces. Kan gebeuren. Kosteloos opnieuw gemaakt. Bij de tweede zending waren de zwarte streepjes weg. De achterkant was ineens heel streperig en nog steeds was iedere foto te geel.
    Er lijkt bij fotogoed geen kwaliteitscontrole te zijn en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Mijns inziens verliep de communicatie zeer onprofessioneel.
    Een review dat ik heb geplaatst viel namelijk niet goed. Fotogoed wilde daardoor zelfs éénzijdig de overeenkomst ontbinden. Het zoeken naar een oplossing had volgens Fotogoed geen "nut" meer. Dat zegt toch iets over Fotogoed?
    Omdat ik er met Fotogoed niet uit kon komen heb ik een klacht ingediend bij Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting is er namelijk voor om dit soort problemen te helpen oplossen. De klant is tenslotte koning, toch? Niet dus.
    Het handelen van Fotogoed laat duidelijk te wensen over, maar Webshop Keurmerk hoor je er niet over.
    Ik moest foto's maken en opsturen naar Webshop Keurmerk. "Ik heb de foto's bekeken die u mij heeft gestuurd en kan mij niet vinden in uw stelling dat de kaften streperig zijn, of de foto's te geel."
    Iedereen die de boeken heeft gezien zei iets over dat het toch wel wat geel was allemaal.
    Fotogoed was bereid om de inhoud van de tweede zending in de kaften van de eerste zending te plaatsen. Fotogoed erkende dus wel de streperigheid. Webshop Keurmerk niet.
    Fotogoed blijkt slechte kwaliteit te leveren. Webshop Keurmerk blijkt waardeloos te zijn. Op hulp van hun kant hoef je als consument niet te rekenen.
    Zeer teleurstellend allemaal.
    Blijf uit de buurt van Fotogoed en zorg dat je Webshop Keurmerk nooit nodig hebt.
    Deel mijn ervaring aub met anderen waarvan je weet dat ze op zoek zijn naar een fotoboek.
    Het kan natuurlijk allemaal vlekkeloos verlopen, maar helaas is dat in mijn geval niet gebeurd. Sterker nog, Fotogoed heeft geprobeerd me onder druk te zetten en door Webshop Keurmerk voel ik me in de steek gelaten.
    Deze hele situatie heeft veel tijd en energie gekost en een hoop verbazing en frustratie opgeleverd.
    Zo jammer dit.

    Zwakke punten
    Kwaliteit, klantvriendelijkheid en communicatie.

Bezoek Fotogoed

Schrijf een review